Po pohádce Strašidelný mlýn

19.12.2010 22:05

 

"Tak nás ten Kašpárek s Honzou zase přechytračili viď Mariáši."

"To jo Kleofáši, ale já jsem rád, že jsme v pekle. Já už nemám rýmu, už jsem se uzdravil."

"Jo a teď jsou na řadě naši bratři - ostatní čerti budou chodit s Mikulášem a neposlušné děti budou nosit do pekla. No to jsem zvědav kolik jich přinesou."

"Uvidíme, Kašpárek tvrdí, že děti jsou hodné, ale já jsem se s ním vsadil, že budeme mít plné peklo zlobiváků."

" A ty nám potom budou přikládat pod kotel a budeme tu mít pěkně teplíčko.

Tak to ne čertiska. Nikdo vám nebude přikládat pod kotle. Naše děti jsou hodné a šikovné a když řeknou Mikulášovi pěknou básničku, určitě dostanou nějakou dobrůtku.

Já ještě jednou děkuji dětem, že přišly do našeho divadla a že jsme jim mohli zahrát pohádku.

Moc se nám to líbilo a těšíme se na další.

Nazdárek loučí se s vám Kašpárek